Vilniaus universiteto Gyvybės mokslų centras (VU GMC) sostinės šv. Jonų bažnyčioje įteikė diplomus bakalauro ir magistro studijų programų absolventams.

Diplomai įteikti aplinkotyros ir aplinkosaugos, biologijos, genetikos, mikrobiologijos, molekulinės biologijos, neurobiofizikos bakalauro studijų programų absolventams, o taip pat pirmajai molekulinės biotechnologijos studijų programos absolventų laidai. Bakalauro studijas šiemet baigė iš viso 186 GMC absolventai, iš jų – 4 Magna cum laude (su dideliu pagyrimu) ir 12 Cum laude (su pagyrimu).

Tą pačią dieną diplomai buvo įteikti ir 92 magistro studijų programų absolventams, iš jų – 13 Magna cum laude (su dideliu pagyrimu), 6 – Cum laude (su pagyrimu). Juos gavo aplinkotyros ir aplinkotvarkos, biochemijos, biofizikos, biologinės įvairovės, genetikos, mikrobiologijos, molekulinės biotechnologijos ir neurobiologijos studijų programų absolventai.

Abiejose iškilmingose ceremonijose šiltus sveikinimo žodžius sakė bei didelės sėkmės absolventams linkėjo VU vicerektorė prof. Edita Sužiedelienė, VU GMC direktorius dr. Kastis Krikštopaitis, jo pavaduotoja studijoms dr. Ingrida Prigodina Lukošienė, socialinių partnerių (ThermoFisher Scientific) atstovė vyresnioji R&D direktorė Edita Šmergelienė bei studentų atstovai, Rusnė Uzielaitė bei Konstanty Keda.

Muzikinį sveikinimą visiems susisinkusiesiems į šventę siuntė vargonininkas Vidas Pinkevičius bei solistas Modestas Jankūnas.

Sveikiname absolventus!